יום שבת, 6 באוקטובר 2012

מגזרות הנייר שלי


 

 
חנות מגזרות הנייר שלי ב-Etsy נפתחה בעקבות ה"שגעון" החדש שלי- מגזרות נייר. גיליתי עולם מרתק וקסום של מגזרות נייר בזכות האינטרנט.
אפילו הזמנתי מגזרת נייר מחנות של מגזרות ב- Etsy... משהו פשוט ומעורר השראה שמצאתי לו מיקום מגניב בביתי הקט :)
 
ואז...כמו כל ישראלי (או שילוב של ישראלית עם יצירתיות) חשבתי לעצמי איך אני עושה כזה בעצמי. התחלתי לגשש בתחום וגיליתי עולם ומלואו.
את החוקים של המגזרות למדתי בעיקר מניסוי וטעיה עד שהשתכללתי וכבר אני מזהה את הטעויות מראש...(די נדיר בשבילי)
את ההשראה אני סופגת בעיקר מעולם המוסיקה. יש מלא שירים עם משפטי מחץ שפשוט דורשים שאעצב מהם מגזרת!
השראה נוספת היא אנשים ורעיונות שאנשים מעלים כשהם רואים את המגזרות שלי.
עוד מקור השראה מופלא הוא האינטרנט- אתרים כמו Pinterest, Etsy- כל מה שיוצרים אחרים מדרבן אותי ליצירה משלי :)
באופן מפתיע- המגזרת שהכי נמכרת בחנות ה- Etsy שלי עד כה היא All you need is love
 
חוץ מהמגזרות בהשראת השירים אני אוהבת גם את המגזרות בצורת חמסה עם כיתוב המילה שלום ב-3 שפות- ערבית, אנגלית ועברית. זה לפעמים מדהים אותי איך אנשים שלא יודעים ערבית בכלל לא מזהים את הכיתוב... וחושבים שכתוב רק באנגלית ועברית.
יש לי שתי גרסאות לחמסות שלום בשלוש שפות
זאת הראשונה
Big hamsa shape paper cut -Peace in 3 languages Hebrew, Arabic and English
 
וזאת השניה
Big hamsa shape paper cut -Peace in 3 languages Hebrew, Arabic and English
 
יש לי בחנות 3 גדלים לחמסות- קטן, בינוני וגדול
 


היא בין הראשונות שעיצבתי וכנראה שאין עוררין על המשפט שהיא מייצגת.
כל מכירה של מגזרת משמחת אותי מ א ו ד
גם אם רק מתעניינים, שואלים, מבקשים משפט אישי זה מרגש אותי מאוד.
ברכה ליום הולדת 40 שהשמתנה היתה צניחת טנדם
 
קופסאת יום הולדת שמולאה בנשיקות של הרשי
 
קןפסא ליום הולדת של אימי עם הכיתוב Best mom ever
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה